ponedjeljak, 21. ožujka 2016.

Aura Glorious Cheeks Golden Spice Highlighter - recenzijičica + usporedbica


Ajmo malo nazad na Balkan. Aura je već neko vrijeme dostupna u lijepoj našoj, svi su popižđeli za mat ruževima (i oni su u pripremi, ali pomalo), a ja ću eto danas pričat o hajlajteru. Nego!


Kupila sam ga u Tivtu prošle godine, uz još par Aurinih stvarčica, kada još nije bilo naznaka da će dolaziti kod nas. U ponudi je bila još jedna nijansa, nešto tamnija, toplija i brončanija.


Neću se puno osvrtati na ambalažu - korektna je, iako sumnjive izdržljivosti, ali za te pare skroz u redu. I vizualno, općenito, ostavlja dobar dojam.


Sam sheen koji daje je zgodan. Šampanjasto bežast, naginje malo na rozo. Ali malo - više je topao i zlaćan, nego roz i hladan. Ako vam to išta znači.


Pri nanošenju praši na sve strane, pa treba opreza. Na svu sreću nije jako pigmentiran i sjaj mu je suptilan, pa nećete izgledati kao disko kugla ako prećerate.


Nisam baš konstruktivna s recenzijom, jer nemam što puno reći (obzirom na vrlo kratak period testiranja), pa ću vam ga usporediti s moja dva ljubimca iz iste kolorističko-sjajolike kategorije šampanjasto-kožnih hajlajtera - The Balm Mary Loumanizerom i Makeup Revolution Radiant Lights Exhale.


Aura tako dolazi u najmanjoj i najbanalnijoj kutijici, male površine i bez zrcala; ali to nije neki veliki minus po meni.


Što se same teksture tiče, neđe je između po finoći i mekoći - mekši je od MUR-a, ali tvrđi od Mary Lou. Pigmentacijom, odnosno sjajosnom moći je daleko najlošiji i najpraškastiji od ova dva. Kao što se da primjetiti, također je i najtopliji i najtamniji od ostalih.

Aura - Mary Lou - MUR

Sjaj mu je ponešto manji, iako lijepo osvježava lice - suptilno, iako u sebi sadržava nešto krupnije čestice sjaja, pa je donekle i "gritty" - za razliku od Mary Lou i MUR, koji su vrlo fini i svilenkasti. Malo se i "cakea" kako dan odmiče, ali za razliku od Mary Lou, ne naglašava (puno) proširene pore i nepravilnosti (manje je sjajan).

MUR - Mary Lou - Aura

No najvažnija stvar ipak jest ponašanje na licu tijekom dana. A ono je loše. Jako. U usporedbi s ostatkom, Aurin highlighter je mastan i nepostojan, kliže i ostaje po mobitelu/jakni/svemuostalome.
Pobjednik među hajlajterima i dalje biva bijeli Shiseido (neusporediv), nakon kojeg odmah slijedi MUR Radiant Lights Exhale (definitivno best buy, uz njega vam ne treba Mary Lou; nije dupe, al bolje izgleda na starijoj koži - o tom po tom u recenzijici Mary Lou, koju spremam uskoro)


Ergo, nije sranje, al nije mi se ni svidio, za razliku od rumenila koje sam dobila u Tester Box-u, koje je vrlo odlično (eto da ne budem baš totalni partibrejker).

Broj komentara: 6:

  1. Volim tvoju iskrenost i kriticnost <3 Imam njihov highlighter u drugoj nijansi, ali dijelimo dojmove, pozz od Maje sa Sminkoholicarki

    OdgovoriIzbriši
  2. Šteta za Aurin, preskočit ću ga, MUR ću kupiti nekada kao i Mary Lou :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uhh meni svi izgledaju presavrseno

    OdgovoriIzbriši
  4. Ni meni se Aurin uopšte nije svideo...

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav Prijatelji su Maria Guadalupe, ovdje sam kako bih informirao sve što sam doživio online kada sam tražio kredit. Izgubio sam mnogo novca tražeci zajam dok nisam upoznao VLADIMIRA FINANCIAL INVESTITORA. Tko mi je pomogao dobiti kredit od 60000 eura po kamatnoj stopi od 2%. Ako trebate kredit i ako ste ozbiljni, savjetujem vam da poslušate moj savjet i kontaktirate je putem e-pošte: (vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com)
    za vaš zahtjev za kredit, hvala na slušanju

    OdgovoriIzbriši