srijeda, 16. prosinca 2015.

Etude House Dear Girls Oil Control Pact


Još jedan proizvod iz moje K-kolekcije.

Nema se što puno reći o ovom puderčiću, osim da je presladak. Pišem o njemu samo zato i isključivo jer su mi fotke dobro ispale i zato jer je pakiranje fensi šmensi i faking kjut. Nije neka sreća; nit smrdi nit miriši. Okej, fino miriši, ne smrdi, ali učinak mu je tralalala. Jest i nije. I oće i neće. I bi i ne bi.


Etude House je inače južnokorejski brend za sve kozmetičko. Postoji još od 1966. pod drugim imenima, te je u vlasništvu južnokorejskog giganta Amore Pacific (nešto kao "naš" L'Oreal). Prvo i osnovno obilježje ovog brenda jest "all things girly" - kozmetika i pakiranje su namjenjeni upravo curetcima; sve je promišljeno rozo, nježno, kičasto i girly. Iako nisam "girly" tip i prezirem rozu boju, Etude House asortiman je tako jebeno presladak da nijedna žena ne može odolit.


A i zašto bi?
Mene njihove stvarčice totalno vraćaju u period djetinjstva kad se nije baš imalo para i svaka igračka koja ima veze s Barbie i Sindy je bila čuvana i cjenjena kao čisto zlato. Ovaj puderić totalno budi "princezu" u meni, a Etude House shopovi, koliko vidim, tako i izgledaju - k'o Barbikina kuća.


Inače, ovaj puder je zamišljen i prodaje se kao nešto što kontrolira višak sjaja, odnosno masnoće na licu. Predviđen je za korištenje tijekom dana, za popravke; pudranje nosa i čela, tj. T zone. Bio bi to jel, "blot" puder.


Dolazi u zbilja divnom pastelno-rozom pakiranju sa slatkim ilustracijama, koje se doduše, truckanjem u neseseru vrlo brzo pohabaju. Uz ogledalce, tu je i puf-spužvica s trakciom za prste. Dakle, praktičnost na nivou. Kupila sam ga isključivo iz tog razloga - jer mi se ne da vucarati sa sobom i ogledalo i puder i kist u neseseru, i u toj domeni ovaj komad radi fantastično.


Nešto lošije radi po principu matiranja, ali za hitne popravke i situacije kad nemam tešku artiljeriju pred sobom napravi svoj posao solidno.


Koristim ga isključivo "u hodu" - i to nakon blotanja papirićima/maramicom, jer ne podnosim osjećaj prašenja po masti. Eeeew. Bljak. Odurno. Ono što mi je najbitnije kod ovakvih proizvoda u tim "hodajućim" situacijama, jest to da mi ne čepi pore i ne uzrokuje tzv. build-up, odnosno, puder i ostatak šminke ne izgleda "cakey". Istina, malo je više bjelji nego što je transparentan, no prilično je nevidljiv.


Šta da više kažem? Prilično sam rezignirana prema samom puderu, dok mi je veća fora imat i puder i zrcalo i pufnicu u jednom komadu ne većem od čajnog kolutića. Al je faaaaeeensi. Dok se ne igrebe print na poklopcu. Ma, mislim, isplati ga se imat samo zbog reljefa. I fino miriši.


Kupljen je na e-bayu, od ne-sjećam-se-kojeg-sellera-a-lijeno-mi-gledat-po-mailu, za nekih 5-6 dolara na nekom sniženju. Evo vam i sastav niže, ako ga uspijete pročitat :D


Nadam se da ste uživali u fotkama, bude još ovakvih totalno nekonstruktivnih postova, jer mi se fkt ne da puno previše bit sistematična i pisat znanstvene i pismene članke.

2 komentara:

  1. Nisam ništa njihovo probala, ali def želim. Čula sam da je dobra baza za sjenila :D I ne znam je li to njihov puder/bb krema, ali sve najbolje kazu o njoj.

    "jer ne podnosim osjećaj prašenja po masti. Eeeew. Bljak. Odurno." totalno hahah

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bazu škicam već dulje vrijeme, ali na kraju uvijek pobijedi preparativa :D Pakiranja su im bombončići, a hvaljena su i rumenila (Cookie Blusher / Peach Choux je najbolje prodavano rumenilo općenito na dalekom istoku prošle godine)... al eto, nikako da naručim, jer sam se ovo ljeto nakupovala dekorative, pa sam orjentirana na esencije, ampule, aktivatore i ostalo hahahaha :D

      Izbriši