ponedjeljak, 14. prosinca 2015.

Byphasse Micelarna otopina - kratki hvalospjevčić


Čitali ste već o njoj, na puno mjesta, pa sam sve mislila bi li ili ne bi napisala pokoju rječicu o ovoj micelarnoj, nedavno uvedenoj u naše dm-ove.


Litru sam micelarne na tadašnjoj akciji platila nepunih 25 kuna. Mislila sam - pa i ako ne valja, šta sad. Ali opet, što da radim s litrom?
Ispostavilo se da je micelarna skroz ok, čak štoviše - izvrsna je. Uz bok s mojom omiljenom Garnierkom, ova možda malo prednjači zbog cijene, ali i učinka. Ne znam da li se zavaravam, ali zahtjevnu maskaru (Maybelline Lash Sensational) čisti brže i s manje blazinica nego njene prethodnice.


Dolazi u prozirnoj plastičnoj boci, koja je meni vrlo praktična - stiskava je i ima push-cap na vrhu, koji vjerujem, ne bi preživio velika putovanja, ali kad se ide na velika putovanja, molim vas, TKO NOSI POLA LITRE MICELARNE SA SOBOM!? Sam čepni mehanizam na mojem primjerku traje evo više od pola godine, a bio je i na putovanju, tako da zamjerki nemam.


Negativna strana bi joj svakako bio miris, koji je, blago rečeno, neugodan. Odnosno, smrducka, tufinjavo. I imam osjećaj da ostavlja nekakav ljepljivi film na licu. No kako ja micelarnu koristim tik pred umivanje, ne mogu reći da li taj osjećaj perzistira.


Ja zadovoljna. Pri kraju sam prve boce, i oduševljeno mogu reći da ću svakako opet kupiti ovu micelarnu kad potrošim i drugu :D

1 komentar:

  1. Onda kupujem ovo :) Zadnje sam imala Avene, još ju trošim i super mi je, preeefino miriši, no tražim nešto jeftino :D

    OdgovoriIzbriši