petak, 27. veljače 2015.

Upoznajte Helmera.



Ovo je Helmer. Divni, metalni ladičar iz Ikee. Bez ijednog šarafa, osim onih na kotačićima i ručkicama, u Helmera sam se zaljubila još davnih dana (ne zvala se ja Nora!), ugledavši ga u nekom random Ikeinom katalogu, dok smo mi, Hrvati mogli samo sanjati o ovom nordijskom, u Kini masovno proizvedenom dizajnerskom namještaju.

Čim smo dosanjali švedski dizajn, odmah sam zapikirala 2 komada (ovaj bijeli, i još jedan crveni), a zbog svojeg kompaktnog dizajna i optimalnih proporcija, u mom životnom prostoru će se svakako naći još minimalno 3 komada.

Jasno vam je čemu ovaj Helmer služi. U njemu se nalazi cijela moja dekorativna kolekcija, a ima i nešto sitno preparative. Kako šminkicu ne smijem držati na javnom dipleju zbog mojeg razigranog dvoipolgodišnjaka, ovaj ladičar je preuzeo ulogu skrivanja dragocjenosti. My preciousssss!

A kako sam jučer sve lijepo organizirala i poslagala, odlučila sam i poslikati i pokazati vam moju skromnu, ali rastuću kolekciju.


U prvoj ladici su proizvodi za lice; logično.
S lijeve strane su puderi u prahu i korektori, desno su podloge koje su mi uglavnom očajne, ali nemam ih srca baciti baš u smeće, još. Društvo im pravi ovaj mali rozasti kabukić, kojim se fiksiram i matiram. Naprijed su puderi i korektori koje koristim na skoro dnevnoj bazi. Sastrane je još i Alverde fiksator šminke, koji iskreno, još uvijek nisam isprobala.

Iza se nalazi i headband, koji mi dobro dođe kad mi narastu šiške, i nekoliko nepotrebnih alatki, kao što su jedna pufnica za puder u prahu, zatim prastari Oriflame uvijač trepavica i beskorisno pomagalo za stavljanje umjetnih trepavica.

Rekapitulacija: 5 tekućih pudera (jedan ostao u neseseru), 1 BB krema, 6 pudera (3 u kamenu, 3 u prahu), 6 korektora.


Druga s vrha je definitivno najzlostavljanija ladica, pretrpana je i u njoj vlada blagi kaos. Tu sva moja sjenila, palete, pigmenti, proizvodi za obrve, maskare, olovke, primeri za kapke i umjetne trepavice. ELF paleta od 100 komada nažalost ne stane, pa je držim u ladici u stolu.
Svakako ću morati jednu od preostalih ladica prenamjeniti i učiniti ovu kategoriju šminke preglednijom, no trebaju mi još 2 palete i 2-3 mono sjenila / par maskara da bi kap prelila čašu :D

Rekapitulacija: 10 paleta, 6 mini paleta, 5 mono sjenila, 5 primera za kapke, hrpetina pigmenata, 3-4 olovke, 4 proizvoda za obrve, 5 paketa trepavica (2 parcijalne, 3 regularne), 3 maskare, 3 eyelinera.


Dolazimo do treće ladice u kojoj vlada harmonija, a tu se nalazi moja skromna kolekcija rumenila (uglavnom lijevo i gore), bronzera i highlightera (desno). Tu je još i dezinfikator šminke i kistova, dobro mu je tu, ne smeta nikome.

Rekapitulacija: 18 rumenila + jedna paleta, 3 highlightera, 2 bronzera.


Malo po malo, evo nas do proizvoda za usne, moje ljubljene kolekcije ruževa, na kojoj moram malo poraditi. Teška se srca odvajam od ruževa, jer ih ljubim kao ništa drugo. Ali sam se zato riješila nekih užasnih sjajila. Ruževi su poredani su nekom glupom logikom, nudači s koraljcima, rozasti s ljubičastima, ciglasti sa šućmurastima... U sredini su matići, a uokolo olovke i još par sjajila, kojih ću se vrlo skoro riješiti.

Rekapitulacija: 67 ruževa (58 klasičnih, 3 tekuća, 6 u olovci), desetak olovaka za usne, 4 balzama, 3 sjajila.


Ovaj broj lakova za nokte je također rezultat pomnog pročišćavanja kolekcije, za sada sam mirna s lakovima za nokte do daljnjega. Iako mislim da mi treba još jedan fini crni lak, recimo Essie! I neki fora zeleni, da mi ide na onaj MUR ruž. A i nekidan sam u dm-u vidjela onaj Essence Holo-nadlak koji mislim kupit. Nek se nađe. Fora je!

Rekapitulacija: 64 bočice (od toga 8 komada nadlakova/podlakova/tretmana/sredstava).


A zadnja ladica je rezervirana za čiste kistove, koje čuvam u ELF pernici (ovo crno), izbor testera koje kanim potrošiti, nešto sitno preparative s kojom ne znam gdje bih, kao i posudu koju od milja zovem "čistilište" - u njoj stoje nepoželjni/loši/stari proizvodi, koji će završiti ili u smeću ili u shitlisti.

I to vam je to. O kistovima ćemo nekom drugom prilikom, ono što ja imam je totalna jeftinjava, većinom Essence, Buy in Coins, malo Look by Bipa i ponešto ELF-a, a ima i par onih finih Ecotools kistića. Svakako, ništa specijalno ni vrijedno spomena.

Etogac. Helmer je moj život učinio urednijim mjestom, a kako se stvari razvijaju, dobit će i brata blizanca za preparativu :P
Nisam i vjerovatno neću, napraviti "labele" za ladice, dobro se snalazim i ovako, a imam neki osjećaj da bi mogle zainteresirati moj podmladak. Za sada je dotični uspio srediti samo jednu olovku za oči (divan trag ostavlja za sobom ta masna olovka...) i to smo riješili tada. Više ne otvara ladice, ali zato svaku večer čisti lice s micelarnom <3 Šta da radim. Mamino dijete <3

Zadnjih dana sam nabrijana na blog, nisam se odavno ovako zdušno bacila na kremice i šminkicu, na poslu je tempo malo usporio, pa uživam u slobodnim trenucima, pišući i čitajući o trackanju <3

Gdje vi držite šminkeraj? Živite li u kaosu ili ste pak pedantni tip?


Broj komentara: 29:

  1. Iako sam pedantni tip, živim u haosu. Sreća da mi je sve lepo sortirano po kutijama, ali već mi fali mesta... ja sam mislila da uzmem kofer za šminku i sve držim pod ključem ;) ipak imam dve šmizlice koje redovno urade swatch na nekoj od paleta kojima se mama šminka...
    Mada dopada mi se i Helmer :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma u kofer niš ne stane :D Trebo bi ti onaj kofer-neboder LOL
      Ja sam svojega "odgojila" sa dugim "neeeeeeeeee!", više ga ni ne pogleda, samo ga nekad gura po stanu, ali ladice ne otvara XD

      Izbriši
  2. Helmer & Nora :) Baš se slaže lepo :)
    Super je Helmer, kao i većina stvari iz Ikee... Baš sam pre neki dan gledala sajt i maštala, tako da sam rekla dragom da kupimo kamion i na put ka Zg...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi smo nedavno renovirali (tj. još uvijek renoviramo) i sve smo iz Ikee uzeli, ima jedan dundo koji vozi stvari do Dubrovnika za razumne novce i spasio nas je <3 stvari su ultra praktične, i uopće me ne jebe (da prostiš) masovna proizvodnja u Kini LOL

      Izbriši
    2. Možeš, molim te, napisati koji je to dundo što vozi do Du? Hvala :)

      Izbriši
  3. Stvarno je predivan. Ja sam pala na alexa, iako ne one velike od 9 ladica nego male, u kombu sa plocom pa cine stol. I kao i tebi, i meni bi dobro doslo jos tih alexica :D
    Inace volim sklad, simetriju i red, ali mi je na kreativnom stolu vjecni kreativni nered, ah.

    Neka si nabrijana na blog, na poslu je lijepo, ali je i lijepo imati vremena za sebe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rado bi ja nešto masivnije i drveno, ali nemam mjesta u stanu u DU :( kupili su mi onaj stolić u Jyska (onaj širok 40 centi, s dvije ladice) i to mi je sad "radni" stol, niš ne stanje na njega hahaha ... sva sreća da imam ured, inače bi radila na balkonu :P

      Izbriši
  4. Kako u zadnje vrijeme ništa ne stižem, baš je sve bilo žnj poslagano, tako da sam sinoć s mukom gledala i našla par načina da sve ubacim na mjesto i odma sam zadovoljnija :D
    Al da bi mi dobro došao jedan ladičar da još neke stvari sortiram koje borave na stolu i bodu me u oči, bi. :D
    Skromna, al lepa kolekcija :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ladičari su totalni zakon, sve je sortirano A NIŠ SE NE VIDI <3
      inače Helmer je tipa 200 kn, ako se mene pita, to je džaba za ovakav storage :D

      Izbriši
  5. Koliko je ovo dobra stvar i treba mi za lakove. :D
    U Srbiju verujem da nikada neće ni doći Ikea, mogu samo da ga sanjam. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, ovi lakovi u predzadnjoj ladici su prilično teški, i da natrpaš cijeli ladičar s njima, imam osjećaj da bi se svinuo :D limeni je, jel :)
      Uvijek postoji način... Prije se išlo do Austrije, sad je samo malo bliže (živim u Dubrovniku jel, Zagreb nam je maltene druga država hahaha :D)

      Izbriši
  6. Ovo ti je extra... nemaš muke zbog prašine! :D

    Kod mene je šminkeraj čitava jedna strana zida... xDDD

    OdgovoriIzbriši
  7. Šok me strefio kada sam vidjela da imam više lakova, ali ih ne koristim baš. :) Što se ruževa tiče, zanimljivo kako ih sve 'hoardamo' iako imamo ''slične'' nijanse već u kolekcijama. Super su mi ladičari, čekam preseljenje da si konačno sredim kutak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma joj, ja lakove nosim svega par nijansi, i to uglavnom Essie-ja, jer sam snob. Ovo ostalo se nakupilo od raznoraznih impulzivnih kupovina... NO, ZNAŠ KAKO JE, NEMORAM NI NIŠTA OBJAŠNJAVAT!!! :D hahaha

      Izbriši
    2. Znam znam :)) Ja sam vezana za Golden Rose Matte crveni, običan plavi i Moment neki.

      Izbriši
  8. Odličan je ovaj tvoj Helmer! baš bi mi dobro došao jedan ovakav sa šest škafeta...
    nemam svoj "kozmetički kutak", malo u kupaonici (dva škafetića), malo u "plastičnom Helmeru", malo posvuda....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a najbolje od svega što je fakat jeftin, a brdo stvari stanje u njega.
      Imam i ja u banji onaj plastični iz Kik-a, al šta ti je to, 10tak ruževa, dvatri kista i koja krema... :D

      Izbriši
  9. Zgodan ti je ovaj Helmer ali nešto mi već pun izgleda, dobit će on brata blizanca vrlo brzo čini mi se! :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. evo ne znam, moram inventuru napravit, ali kako stvari stoje, i meni se čini da će se uduplat :D
      jedan samo za sjenila!!! <3

      Izbriši
  10. sminkeraj je po ladicama i stolicu, ni priblizno ovako fino poslozen, ceka bolje dane i mjesto za slaganje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jao, ja sam totalni psihopat postala što se organizacije šminke tiče, otkad mali ronda po stanu, NIŠTA NIJE SIGURNO :D

      Izbriši
  11. Helmer super izgleda, meni bi trebalo nešto ovakvo da potrpam razne stvarčice, iako imam manje kozmetike od tebe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mi smo jednog namjenili za čarape :D fakat su kompaktni a fino izgledaju :)

      Izbriši
  12. Jeste li u potrazi za ulaganja i privatni kredit? Traži više nema, jer ste na pravom mjestu za zajam rješenja upravo ovdje! Global Finance Limited dati kredite tvrtkama, privatnim subjektima i pojedincima na niske i pristupačne kamatne stope. Traži više nema, jer naš cilj je sve o financijskoj slobodi i stabilnog društva. molimo da nas kontaktirate putem e-maila putem: (mariajorgeglobalfinance@gmail.com)

    Primjena podataka

    1) Ime:
    2) Država:
    3) Adresa
    4) Država:
    5) Spol:
    6) Bračni status:
    7) Zanimanje:
    8) Broj telefona:
    9) Trenutni položaj u mjestu rada:
    10) mjesečni prihod:
    11) potrebno Iznos kredita:
    12) trajanje kredita:
    13) Namjena kredita:
    14) Religija:
    15) Jeste li primijenjena prije:
    16) Datum rođenja:
    Hvala ti.

    OdgovoriIzbriši
  13. Are you in need of Urgent Loan Here no collateral required all problem regarding Loan is solve between a short period of time with a low interest rate of 2% and duration more than 20 years what are you waiting for apply now and solve your problem or start a business with Loan paying of various bills I think you have come to the right place just contact us We Are Here To Show You A Better Way To Financial Freedom !!!
    Contact Us At : abdullahibrahimlender@gmail.com
    whatspp Number +918929490461
    Mr Abdullah Ibrahim

    OdgovoriIzbriši
  14. SVJEDOČANSTVO KAKO SAM DOBIO KREDIT OD 2% KOLATERA. Trebate li kredit? Jeste li u dugovima? Da li želite da pokrenete posao i potreban vam je kapital? Trebate kredit ili financiranje iz bilo kojeg razloga? Ovdje imate pravu lokaciju za svoja rješenja kredita! Preporučujem (kreditne kreditne institucije) svima vama. Nude zajmove svima koji su zainteresovani da dobiju bilo koju vrstu kredita. Pozajmili su mi iznos od 36.000 dolara sa ILI bez kolaterala po stopi od 2%. Nude sve vrste kredita, čak i sa lošim kreditnim rezultatom. Njihove usluge uključuju kredite za obrazovanje, zajam za automobil, zajam za kamione, zajam za refinansiranje, osigurani i neobezbeđeni zajam, lični zajam, zajam za konsolidaciju duga, poslovni zajam, hipotekarni zajam, stambeni zajam, studentski zajam itd. Molimo Vas da nam pišete na Whatsapp broj: +393512640785 ili : +393509313766
    ili :+393512114999. email: loancreditinstitutions00@yahoo.com
    ili email: loancreditinstitutions00@gmail.com
    molim vas, ja sam referent koji uzima moj kredit od njene kompanije.

    OdgovoriIzbriši