četvrtak, 12. veljače 2015.

FOTD #14 - klasična.





Ma mislim, bio bi red da objavim nekakav postić. Reda radi, eto tako. Nešto nezahtjevno, nešto lakih nota, nešto probavljivo. 
Nakupila se masa nekih divnih i manje divnih stvari o kojima želim pisati, te iako je kaos od projekata i posla tiši i ponešto manji, tipkanje mi slabo ide.

U međuvremenu sam si uspjela uništiti moj divni ten koji sam brižno i marljivo uzdržavala. Krivca znam, i samo čekam nalet gnjeva da opletem. Na svu sreću sam izbjegla kliničko liječenje, zahvaljujući zdravom razumu, masti za guzu iz Dubrovačke ljekarne Male braće i vašim savjetima. Stanje je pod kontrolom, za tjedan-dva ću ponovno moći staviti puder. Valjda. Nadam se, jer je ovaj Catrice puder genijalan. I totalni je steal!


Ovaj "luk" sam furala na promociju jedne knjižice koju sam radila, i svi su reki kako sam krasna. Hvala, trudim se :D A kosa mi je i dalje u komi, ne stižem se poblajhati, a frizerku izbjegavam iz istih razloga. NE'AM KAD! FURAM IZRAST I SLAMNATE VRHOVE! Evo i ovaj post pišem u 6 ujutro, jer sam budna od 5, ne bi li stigla popit kavu u miru. Pa 'ko normalan bloga prije 7?!

Enivej...

Lice:
Catrice All Mat Plus tekući puder
Catrice Re-Touch Light-Reflecting Concealer
Makeup Revolution Radiant Lights Highlighter*
Sleek Blush by 3 in Flame (ne sjećam se koja nijansa)

Oči:
Makeup Revolution Essential Mattes paleta*
Classics tuš
Catrice parcijalne trepavice

Obrve:
Alverde prozirni gel za obrve

Usne:
I <3 Makeup Super Wow Stick u nijansi Call me



Moram napomenuti da još uvijek pokušavam shvatiti ulogu tj. ispravan način korištenja highlightera, iako mi je puno jasnije "čemu to služi" otkad sam od Pink Pande na isprobavanje dobila MUR Radiant Light highlighter. Prekrasnoća jedna. Srce me boli jer stoji u ladici dok se ja oporavljam od opekotina. Nu, viđ ga kako je lijepi <3


Uskoro vas na blogu očekuje recenzija ove divne mat paletice koju zdušno koristim otkad sam je dobila, zatim Wow stickova koji su suludo postojani i pigmentirani, recenziju Bocassy noćne kremice, spreman je i još jedan (nešto skromniji) New in, a u pripremi je i malo darivanje... 
Bio je već red, odavno je blog prešao 50 000 pregleda, a lajkovi na fejsu se vrte oko broja 700, što mi je totalno suludo i genijalno i hvala vam na čitanju i podršci, iz dana u dan se ne oporavljam od šoka da sam nekome zbilja interesantna i korisna.

A moram zahvaliti i sponzorima što mi daju materijala za pisanje i trackanje.

Šaljem vam svima jednu crvenu, kiss-proof, mat pusu i idem prat kosu!

:*



*PR proizvod

Broj komentara: 18:

  1. Super look. I ja sam svoje lice zeznula i nisam stavila puder već tri sedmice, ali nikako da dodje sebi. Čim se popravi probaću i ja ovaj Catrice puder...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S čime si se ti usrećila? :D Nitko ne kuži koliko je zeznut i stresan život beauty blogera... Svakodnevno živimo na rubu LOL
      Jučer sam se napuderirala i osjećaj je bio fantastičan <3

      Izbriši
  2. kako si lijepaaa *.* odlično ti stoji ovaj look. jest klasika i jednostavno, ali je meni najljepše i oduševim se uvijek kad vidim na nekome ovakvu šminku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma fala ti :D Ovo je luk za domjenke hahaha i u principu nemoš fulat, samo zgrabiš najsuši crveni ruž koji imaš u ladici i mirna si! Na takvim se događanjima ne isplati eksperimentirat.

      Izbriši
  3. Ženo, ja se za 2 nedelje vraćam na posao, vidim da me ista sudbina čeka - ustajanje u 5 ujutru ;)
    Sa kosom mi je nešto bolja situacija - ne farbam se, znači samo osnovno održavanje ;)
    Nadam se da ću kad počnem da radim izgledati sveže i odmorno kao ti na ovim slikama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Počelo je stidljivo, buđenje u 6, da stignem popit kavu, pa u 5 i 30 da se stignem našminkat, pa u 5 da stignem i malo sredit po kući... Sad se budim oko 4, a za koji mjesec neću ni ić spavat :D Svježe izgledam zahvaljujući kombinaciji pudera i highlightera LOL

      Izbriši
  4. Odličan look! Jedva čekam da objaviš krivca za lice ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čim ulovim malo mira da pošteno i argumentirano popljujem dotičnoga :D A tebi hvala :*

      Izbriši
  5. Ovaj look je čarobno dobar, a mislim da ti posebno dobro ide uz kosu :). Savršeno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima nešto u kombinaciji plava kosa + crveni ruž. Ni približno ne izgleda dobro kad sam tamna. Općenito mi 90% svih ruževa bolje stoji dok sam zblajhana - uključujući i smeđe, onih 10 posto ciglastih i zemljanih mi ionako ništa ne znače :D

      Hvala ti :)

      Izbriši
  6. Plavusama sve dobro stoji, a tebi dobro stoji plava :D
    Inace mi je izrast u kombu sa izblajhanom kosom nesto najdraze, neznam zasto, ali daje joj dozu realnosti i prirodni kick.
    Slamnatost se ne vidi ;P

    Blend sjenila na ocima je fantastican!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahahaha :D a kad ja volim bit plavuša, makar imala pileću nijansu zlatnožute!
      I da, izrast meni uopće ne smeta, ni na sebi ni na drugima, samo mi je grozno kad je oštar prijelaz, jel... A tako ga i sama nosim jer nikad ne uspijem iz prve poblajhat korijen, pa imam gradacije; od smeđe, preko medene, žute, do pepeljasto blond hahahaha

      Izbriši
  7. puder je super :D a lajkam cijeli look lijepo ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fala :) A puder je totalno otkriće, super se drži a tako je lagan!

      Izbriši
  8. Jako lijepo! Nekako rijetko nosim ovakve nijanse, a skroz su basic i dobre za svaki dan. Totalno izbjegavam sjenila na dnevnoj bazi, ko bi reko a :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš, tko bi reko! hahaha :D Ja više skoro ni ne izlazim iz kuće ako barem malo sjenila ne stavim na kapke, liner manje više - nekako sam navikla samu sebe vidjeti s "definiranim" kapkom, jer su mi oči uglavnom krafnaste LOL

      Izbriši
  9. Odgovori
    1. Oh Mell, ti me uvijek tako lijepo komplimentaš <3 Fala ti :D Trudim se XD

      Izbriši