utorak, 25. studenoga 2014.

FOTD #12 - copper sealed


Opet ja s nekim pristojnim lookovima. Nikako da me obuzme ludilo pa da ubijem boga u onoj električnoj MUR Colour Chaos paleti. Nedostatak inspiracije kompenziram isprobavanjem novih proizvoda. Iskreno, nije da se bunim.

Zadnjih dana me je satrala crijevna viroza. Ali sve ima svoje zašto. 3 dana intenzivnog trčanja na zahod, crnog čaja i dvopeka - podbradak je odmah manji.

Možda jeste, možda niste, primjetili da ne fotošopiram više slike. Tu i tamo namjestim minimalni kontrast, tek toliko, iz navike. Al imperfekcije, višak obrva/brkova, krateri, ožiljci, pore, bore... Ovaj put imam i herpes na usni, ali mislim da sam njegovu pojavnost uspješno izbjegla odgovarajućim kutem.

Manjak fotošopa mogu zahvaliti Revlonovom puderu i odličnom osvjetljenju u uredu. Ne bih nikad rekla da će jedan jedini podrumski prozor biti ovoliko zahvalan. Ono što je najbolje jest to da je zid na kojem se taj prozor nalazi prilično debeli. I bijeli. I onda se ja naguram ispred prozora i oko glave imam solidan softbox. Svjetlo tročetvrtinsko, a difuzno. Genijalno.

Mislim, vama je možda gadno, meni je super :D


Uglavnom, spomenula sam da isprobavam nove proizvode. Konkretno u ovom slučaju se radi o Makeup Revolution Aqua Seal tekućem primeru za sjenila i njegovoj dvostrukoj primjeni, kao primer i sealer. U ovom FOTD-u sam odlučila pospojiti ta dva načina korištenja.

Na oči sam prvo stavila UDPP. Jebiga. Danas sam na poslu do 7 uvečer i ne smijem riskirati. Nakon što se dotični posušio sam natapkala kapke Aqua Sealom, i kad sam osjetila da više nije mokar, krenula sam s nanošenjem MUR pigmenta u nijansi Dynamic na sredinu kapka, prstom. I to sam tapkala, kao ublendala da prijelazi budu mekani. Pigment se fino primio. Ja zadovoljna.
Onda sam uzela MUR Essential Mattes paletu i osjenčala pregib i vanjski kut s neutralnim taupeastim smeđe-sivim tamnim sjenilom, a ostatak oka (unutarnji kut i ispodobrve) sam hajlajtala kombinacijom svijetlih nijansi iz iste palete.

Nakon malo blendanja, završila sam s linijom friško spravljenog eyelinera, koji sam dobila na način da sam pomiješala Aqua Seal s MUR pigmentom u nijansi Starless. Treba malo vježbe da se dobije ispravna i idealna konzistencija, ali uvježbala sam se, i to je super ajlajner. Gle tu lajnu. Ne mrda do kasnih noćnih sati. Micelarna joj nemre niš.


Tako to nekako izgleda
Obrve sam samo začešljala i malo popunila Misslyn toniranim gelom za obrve. Ne znam da li ste do sada shvatili da sam odustala od čupanja, "uređivanja" i definiranja obrva. Ne mogu ja to. Barem za sad. Dok je u modi.

A imala sam par minuta ekstra, pa sam randomly poljepila po 3-4 Catrice parcijalne trepavice na svako oko. Nikad ih ne stavljam, bezveze mi stoje u ladici, pa je ovo bila idealna prilika da ih potrošim pa da mogu kupit neke nove. Evo tu ispod se malo bolje vide trepke. Slabo sam to ja poljepila, nisam imala pincetu i bilo mi glupo da izgledam ko drag, a imam sastanak u 1.


Sve sam finiširala Classics maskarom koja je moja nova HG maskara. Genijalna mi je. Fotkala sam prije/poslije i to ću vam sve pokazat u sljedećoj "Usporednoj usporedbi". Malo Misslyn rumenila (31S) u breskvasto-narančastoj svuđe po obrazima (fino je slabo pigmentirano i mat da ne moram puno pazit s blendanjem, taman kako ja volim), a na usnama je moj najdraži ruž ikad. Catrice Ultimate Colour 020 Maroon. Skoro je pri kraju, i ne mogu vjerovati da ću potrošiti ruž unutar godine dana. Volim taj ruž jer je topli, multitasking nudač, a mrvicu je tamniji od mojih usana. Kremast je i prekrasno hidratantan. Nije previše postojan, ali ravnomjerno nestaje s usana, i paše na skoro svaki makeup, tako da ga uvijek nosim sa sobom. Od svih "ludih" boja koje postoje, ovog najviše volim. Jebiga, nudač je nudač <3

Pobliže dojmove, opis nijansi, trajnost, prednosti i mane MUR pigmenata i Aqua Seal-a vam donosim u skorašnjoj recenziji.

A ja sad odoh na sastanak. U međuvremenu mi pišite. Kako ste? Što radite? Čime se bavite? Što volite?

Broj komentara: 11:

  1. Divna ti je kosa, a parcijalnih ima taman dovoljno za dozu otmjenosti u cijelom look-u.

    Doslo mi je toplo oko srca kada sam procitala da koristimo isti foto kutak :D Debeli zidovi ftw! samo za fotkanje su dobri ;)
    Plasis li slucajne prolaznike vireci iz podrumskog prozora? :D

    Samo bi ruz promjenila, ali to je samo moj osobni stav prema takvim bojama na usnama, nista osobno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme kosa mi je bolna točka, nikako da pomirim izrast i vrhove, al ispala je dobro na fotkama, šta jes jes :D
      Što se ruža tiče... Ja bi najrađe nosila 10 nijansi ruževa odjednom da mogu... A ovaj Catrice mi je jedan od najdražih ruževa inače, i na odličnom sam putu da ga potrošim (!!!) do kraja. Uz to su mi usne zadnjih dana u komi (dehidrirala sam od viroza) pa se klonim mojih uobičajenih matića :D
      Na svu sreću, prozor mi se nalazi uz neprometni mini-parking za dva auta, tako da tempiram pojavljivanje između 8 i 3 sata :D do sada bez incidenata hahaha <3

      Izbriši
  2. ma samo ti radi ovako krasne lookove ne moraju uopce bit u ludim bojama :D

    OdgovoriIzbriši
  3. lajki lajk :D :P koja je to classics? i ja volim jednu classics.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ona neka bijela što 4x povećava volumen :D Ludilo od maskare! Baš pišem post o njoj, budeš vidla ;)

      Izbriši
  4. ne treba biti baš lud, ali je svakako dovoljno krasan :D
    i frizura mi je super :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Psmtr kako ti je dobar ovaj look na kapcima :D hoću takva sjenila odmah sad *.* predivno!!! raspametih se :D
    Inače, colorstay je photoshop sam po sebi tako da bi sve ostalo bilo too much :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram ti priznati da me je ovaj bakrenasti MUR pigment totalno oduševio, puno bolji efekt nego ELF i Fyrinnae pigmenti. Nije toliko mekan, ali je fantastično dugotrajan uz Aqua Seal! Već vidim kolekciju u nastajanju. Sva sreća pa su prilično neskupi <3

      Izbriši