ponedjeljak, 16. lipnja 2014.

GOLDEN ROSE VELVET MATTE RUŽEVI ZA USNE (12 & 18) - recenzija & swatchevi



Dakle, znam da sam recentno obećala neke druge teme i postove, no ovi mi ruževi zadnjih tjedana obogaćuju svakodnevnicu i isunjavaju me veseljem, stoga sam odlučila da to riješim i napišem par riječi o njima.

Riječ je o Golden Rose velvet matte ruževima, koje sam skupila u mom zadnjem posjetu Zagrebu (vidi zadnji New in). O ovim ruževima ste već mogle čitati svugdje i svagdje, mnogo je blogerica napisalo hvalospjeve ovim ljepotanima i moram priznati da dijelim oduševljenje.


Pošto sam isprva bila skeptična u svu tu pompu koja vlada oko njih, iz Zagreba sam otišla nažalost, sa samo njih dva. Prava šteta, jer su svojom kvalitetom, pigmentiranošću i postojanošću nadmašuju puno skuplje ruževe koje posjedujem.
Zajedničke karakteristike ovih dvaju ruževa su: odlična pigmentiranost tj. pokrivnost, višesatna postojanost i relativna lakoća uklanjanja najobičnijom micelarnom. Oba ruža nakon par sati nošenja počnu diskretno "krvariti" u borice oko usana, no to je česta boljka većine ruževa, pa me ne opterećuje previše.



Prvo da razjasnimo jednu stvar - ovo nisu 100% mat ruževi, a kamoli "velvet". Finiš im je više kremast nego suh, no nakon sušenja i fiksiranja na usnama, mogu proći kao "mat". Ne zamjeram im. Dapače - drago mi je da nisu presuhi, jer se izbjegne efekt ispucalih usana prilikom razvlačenja istih u osmijeh.

Nisu mi isušili usne niti malo, iako sam uokolo čitala o suprotnim iskustvima.


Dvanaestica je naprosto divna,  neutralna topla ružičasta s blagim ljubičastim podtonovima, koja odlično leži toplim podtonovima (meni), iako smatram da hladniji tipovi ne bi imali problema. Ima malo kremastiji finiš nego potonja, i bogatije je pigmentirana, to jest - lakše se postiže ravnomjeran nanos i ima jako dobru kontrolu pri aplikaciji, iako je tu na swatchu malo neuredno nanešena. Ne farba usne i skoro pa ne curi.


Osamnaestica je krasna-baš-prava-crvena. Prilično neutralna, iako bih se usudila reći da ima nešto hladnijih tonova u sebi, koji su na fotografiji nešto jače izraženi nego IRL. Mislim da bi pristajala i toplima i hladnima, jer je prilagodljiva i dobro izbalansirana. Prava, intentivna, bogata grimizno crvena za svaku priliku.
Ovu je pak nešto teže pravilno nanijeti, tj. zadaje mi malo muke pri aplikaciji. No vješte ružonositeljice će se puno bolje snaći od mene, jer je lako maziva. Manje je suha od prethodne, no unatoč tome joj je finiš više mat. Ostavlja priličan stain, i malo jače krvari oko usana.


Ono što moram napomenuti, i što mi je jako bitno kod ruža - ne nakupljaju se po rubu sluznice usana u vidu ljepljivog filma i ne bojaju zube. Prilikom jela i pića su zapanjujuće postojani, iako ne možete očekivati od jednog ruža da bez greške preživi, recimo, jedan prosječni burek. Reaplikacija jest malo zeznuta (pogotovo u slučaju dvanaestice). S obzirom da su ruževi "na suhoj strani" - znaju se formirati male grudvice pri nanosu svježeg sloja. Ništa značajno, što bi umanjilo moje oduševljenje.

Sve u svemu, ove bih ruževe nazvala "35 kuna čiste sreće".

Apsolutno preporučujem, obožavam i ponovno kupujem ostatak nijansi čim se dočepam kontinenta. U planu su jedna koraljna, jedna bežasta i jedna neplanirana, impulzivna.

Inače, Jasmina od bloga Makeup Arena je učinila vraški posao swatchanja svih nijansi ovih ruževa (link!), te joj ovim putem skidam kapu, duboko se klanjam i od srca zahvaljujem. U međuvremenu je najavila nekoliko novih nijansi, koje nestrpljivo iščekujem!

Broj komentara: 16:

  1. Baš si krasne nijanse izabrala, pogotovo mi se sviđa 12 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali to nije sve - mislim ih izabrat još barem 4! :D

      Izbriši
  2. uuuu 18 je bas seksi nijansa, a i 12 je zenstvena i lijepa :) ne mogu odluciti koji mi je bolji iskreno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seksi! Tako je. To je riječ koju tražim! :D Ma oba su "must have", a bome bi bilo lijepo imati i po jedan fuksijasti, koraljni i čokoladni... Nažalost nema ljubičastih, inače bez njega ne bih izašla iz dućana :)

      Izbriši
  3. uh ovaj 12 moram imati, nisam znala da mu je boja ovako dobra :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dok sam ga birala i swatchala u dućanu sam mislila da će biti puno intenzivnije rozi, al je baš krasno zagasit i decentan. Baš ga često nosam, totalno je multifunkcionalan!

      Izbriši
  4. kfvnkdfvnkdfiodfngbovinfldk *cenzura* kako je DOBRA ova crvena nijansa!!! :D :D
    Tvoj hvalospjev samo je još jedna potvrda da moram i ja nabaviti par nijansi a 18ica će se svakako naći u košarici :D .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tu boju ja imam u glavi kad netko kaže "crveni ruž" :D
      Za 35 kn su bez greške, a vrijede puno puno više.

      Izbriši
  5. Obe nijanse su lijepe! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vauuuček. Osamnajstica mi se svidžžža jako! Baš baš je lijepo crvena :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Super su, makar bih odabrala malo drugačije nijanse. Nonetheless moram si nabavit neke od tih :D Zasad imam samo jedan GR ruž i to nude, ali stalno ga zaboravljam nositi, grijeh!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja bih odabrala SVE NIJANSE :D LOL u međuvremenu su mi u posjed pristigle još dvije divne skoro-pa-neonske, bit će za koji dan, samo da uhvatim malo mira i svjetla ;)

      Izbriši
  8. ja sam ih zasad preskocila, dok ne smanjim malo kolekciju, al ima krasnih nijansi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po meni definitivno najbolji ruževi ikad, gledajući omjer cijene i kvalitete. A što se kolekcije tiče... nemoj mi niš govorit... *hrčak*

      Izbriši