ponedjeljak, 31. ožujka 2014.

Razni prazni #2


 Došlo na red neko novo smeće :)
Ovaj put nešto bogatije, iako opet nepotpuno - pošto nas preko nekoliko obitava u jednom životnom prostoru, često se dogodi da ostatak familije previdi moj blog i baci nešto u smeće, bez obzira na moja upozorenja.



Sve mi znamo kako je teško potrošiti komad dekorativne kozmetike, pogotovo ako ste hrčci. A ja bome jesam. I ne samo za kozmetiku. U smeću su se ovaj put našla dva prazna i dva razna kojima je rok uporebe prošao odavno, ali su ležali zaboravljeni nekoj ladici. S ovih par stvarčica započinjem pakleni plan rješavanja stare, neiskorištene kozmetike koje nisam takla zadnje dvije godine.

Essence Colour Arts baza za kapke zapravo uopće nije loša. Iako imam dojavu da iritira kapke, meni nije napravila ništa neugodno. Potrošila sam je većinom za swatcheve (koji čekaju svoj red u folderu) i u svakodnevnoj uporabi, gdje me je dobro služila dok nisam nabavila neke druge, koji mi bolje odgovaraju. Ovo je vodenast, ljepljiv primer, koji bi dušu dao za glittere. Ali pošto imam već neke godine, glitteri su out of question.
Maybelline sjajilo sam kupila jako, jako davno, dok nisam otkrila čar ruževa za usne. I jako je nosiv, lijep, ukusan i nije previše ljepljiv. Ali mu je prošao rok još prije skoro godinu dana. Nema što više raditi u ladici.
Essence glitter eyeliner također ima dugačak staž u ladici. Kupljen je radi nekog fotosessiona, i korišten je zapravo za, nazovimo ga, "body art", ali to je bilo davno i sva slova su mu se izlizala po ambalaži i došlo je vrijeme da ga bacim, kao i Illamasqua maskaru koja je najbolja maskara ikad, i potrošena je do zadnjeg atoma, ali je iz emocionalnih razloga nisam htjela baciti, do sada. Treba napraviti mjesta za nove maskare. Trenutno trošim onu Max Factor zelenu i Art Deco Volume Sensation, i obadvjema im rok uporabe ističe za neka dva-tri mjeseca, i mislim da ću se vratiti Illamasqui. To je najnormalnija no-bullshit crna maskara, optimalne gustoće, koja se ne grudva, daje volumen i produljuje trepavice u razumnim granicama, i ne daje lažna obećanja.


Apivita balzam za usta sam iskopala iz ležišta do zadnje mrvice. Ovo je definitivno najbolji balzam za usne u sticku kojeg sam probala. Prekrasno miriše na med, ugodne je i lagane teksture, nije mastan, nije voskast, nije ljepljiv i radi čuda po burom uništenih usnama. Planiram opet uložiti u jednog, jer mi je mazanje lanolinom malo dosadilo, a i muž mi svaku večer nakon poljupca kaže: "Opet si se namazala mrtvom ovcom?" Sad trošim onaj magareći balzam (koji zapravo ne sadrži magareće sirovine), i očito je da nisam entuzijastični pobornik veganske kozmetike.
La Roche Posay Hydreane Legere je ZLO. Mrzim je, ali sam je ipak dotjerala do kraja dok sam pisala onu recenziju. Bolje da nisam. Good riddance. Za razliku od Afrodita Oil Control seruma o kojem sam pisala ovdje. Toliko mi je super kao baza za šminku da sam kupila novi. Vidjeli ste ga u zadnjem "New in-u".


A evo malo smeća i iz tuš kabine. Farmona Tutti Frutti piling za tijelo od smokava i datulja je ZAKON. Grublji je to piling, ali takve volim na tijelu. Lijepo miriši, ekonomičan je - razumno se dozira i odlično radi svoj posao. Nisam ga viđala kod nas u Konzumu, kupljen je oko Božića u Vrbovcu. Ne pitajte me što sam tamo radila. Napokon sam se riješila trećeg dijela iz Baylis&Harding seta (Lilac&Lavender krema za tuširanje). Nemam što trkeljati puno o ovome, zbilja, najobičniji gel za tuširanje prosječnog mirisa u očajno nekvalitetnoj ambalaži.
Afrodita Baby Natural šampon i kupka 2 u 1 je nešto prekrasno. Kupili smo dva komada za maloga, jer smo je već prije koristili, a u Kozmu je bila nekakva akcija. I onda sam pregledala inventar kozmetike svog djeteta i zaključila da ima previše kupki i šampona, i odlučila mu ukrasti ovaj. Jesam li jako zla? :D Ovo je divan, mirisan i nježan gel za tuširanje, koji istovremeno služi kao blagi šampon. Odličan, multifunkcionalan proizvod, preporučam ga svakome i sigurno ću ga opet kupovati. Polako postaje "klasik" među tuširalicama, poput Palmolive kremastog gela za tuširanje od badema.


Taft Instant Volume puder za oblikovanje kose me je istinski razočarao. Inače obožavam onaj od Syoss-a, koji je ultimativno odličan i jeftin. Ovaj je bezveze. Mislim, frizura se može napraviti, ali kosa mora biti super čista, i nakon nekog vremena frizura spadne. Za razliku od spomenutog Syoss pudera za oblikovanje kose, koji je prejeben i nezamjenjiv. I jeftiniji.
Keune vosak za kosu od naranče je dugo ležao zaboravljen u ladici, dok se moja duga kosica neslavno vijorila uokolo. Ovo je ultimativni vosak za kratku kosu poput moje. Miris je predivan, sladak i narančast, i obožavam ga. Učvršćivanje je srednje jako, ali to je i poanta - kosica se lijepo povija, fleksibilna je, nije sljepljena, a frizura se drži i ne masti kosu ni tjeme, što je najbitnije.
Kako sam skratila kosu, nemam potrebe za balzamima, pa sam uz pomoć ovog Balea balzama za brinete brijala noge.


I šećer na kraju, dvije potrošene stvarčice iz L'Occitane-a, koje je majka donjela sa posjeta Provansi. Minijaturni EDT (neki od ruža, nemam pojma koji, bacila sam kutijicu prije sto godina, a ne nalazim na provjerene informacije) i Cherry Blossom kremica za rukice. Ispričavam se što pričam u deminutivima, ali ovo su tako slatka mala putno-probna pakiranja, koja inače obožavam.

I to bi bilo to.

2 komentara:

  1. Svasta nesto se naslo kod tebe..Dijelimo,tj.djelile smo Loccitane kremicu za ruke,i meni su slatka ta njihova mini pakirania,taman za u torbu:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam još jednu, štediljivo je trošim :D ma meni je taj L'Occitane nekako precijenjen obzirom na sastav... iako sam opčinjena romantičnom ambalažom i divnim mirisnim kombinacijama koja mi golicaju čula :D al svejedno, 80 kn za sapun... :/

      Izbriši