subota, 8. ožujka 2014.

La Roche Posay Hydreane Legere - recenzija?



Prvo i osnovno; ako vam je koža iole osjetljiva ili vas zna nekad peckat a niste sigurni zašto, NE KUPUJTE OVU KREMU. Zapravo, nitko ne bi trebao dat stotinjak kuna (ja sam je platila cca 97kn) za ovo, pardon my french, GOVNO od kreme, i njoj u čast lista proizvoda koji me nisu oduševili se i zove shitlist. 


Meni je cijeli La Roche Posay brend u svijesti stajao nekako ovako: Hipoalergeno, nježno, čisto, kvalitetno, proizvodi za osjetljivu kožu, kopija starog Vichy vizualnog identiteta (iako je sve to isti L'Oreal), pomno formulirano, laboratorijski, relativno pristupačno, jako dobro. Imala sam puno povjerenje u njihove proizvode, i uvijek imam zalihu Cicaplasta u kući, za mazanje pazuha nakon depilacije i raznoraznih ogrebanih koljena i nosića. Njihova micelarna mi je bila vrh top zakon, i zbog nje sam se prebacila na micelarno uklanjanje šminke općenito.


Ali ovo... ovo je grozota. 

Dakle, krenula sam s nekoliko testera, iscijedivši ih ukupno sedam, zaključila sam da mi izvrsno odgovara. Nemasna, brzo upijajuća, a nije skroz tekuća niti gelasta. Ne izaziva nikakve neugodne reakcije na koži (koja inače nije baš najosjetljivija), funkcionira i kao noćna i lijepo njeguje i hidratizira, ne masti i ne zatvara pore.

I kupila sam je, pljunula sam lovu i rekla vrag odnio i pare. Ako ću već brinut o svom licu, neka to bude bar malo kvalitetnija kremica.
O kako li sam bila u krivu.

U to vrijeme mi je lice bilo u prilično gadnom stanju. Nakon trudnoće i poroda, hormoni su se pokušavali izbalansirati - neuspješno, pa tako sav sjaj i ljepota koju sam imala u trudnoći su nestali preko noći čim je mali izašao van. Depresija, nedostatak njege i manjak svježeg zraka nisu nimalo doprinjeli situaciji. Moje je lice (i koža općenito) preko noći postala osjetljiva na proizvode koje sam prije tolerirala bez ikakvog problema. Tako recimo bilo koji Balea proizvod (osim dezića) ostavlja crveno-ljubičaste tragove po mom licu i tijelu, a prije sam morala imati svaki komad iz svake limitirane kolekcije (gelovi za tuširanje <3)

Nego, da nastavim o temi-kremi.
Dakle, prvih tjedan-dva je sve bilo u redu. U kombinaciji s Garnierovom BB kremom je moje lice izgledalo kao da ide na bolje. Brzo bi se zasjajila, ali na to sam već navikla, takva kakva jesam, masna i sjajolika. 

Nakon mjesec dana, koža mi je počela otvrdnjavati, bubriti i crveniti se po obrazima, i počela sam dobivati očajne plikove/prišteve/zatvorene komedone (što god to da jest - ja bih rekla da su sve odjednom) po bradi i obrazima. Počelo je i peckanje, te žarenje kože lica. Pripisala sam to Garnierovoj BB kremi, obzirom na reputaciju u pročitanim recenzijama i prestala je koristiti neko vrijeme, no situacija se nastavila. Nije bilo puno gore, ali se stanje nije ni smirivalo.

I onda sam, u nevjerici, zaključila da je ipak kriva Hydreane krema. Nisam se puno obazirala na sastav, jer mi se eto, nije dalo, a i zašto ne bih vjerovala kremi koja se prodaje u ljekarni i košta eto 100 kuna. E pa bila sam glupa. 

Ali sam se brzo opametila. Brže bolje sam promjenila rutinu, i zaprepastila se naknadnim istraživanjem, jer sam se u međuvremenu opet zajebala kupivši L'Orealovu Triple Active Anti Shine dnevnu kremu koja mi je u prvom mazanju napravila opekline prvog stupnja.
Krivac je, prema mom skromnom mišljenju - natrij hidroksid. O njemu se može pročitati svega i svačega po internetu (google is your friend) i zbilja nije baš neki frend. OK, sapun za ruke je logičan, ali da je NaOH neophodan sastojak jedne hidratantne kreme za lice namjenjene OSJETLJIVOJ koži je apsolutno nepojmljivo. 

Krivac za zatvorene komedone bi po mojem skromnom mišljenju bio Myristyl Myristate. Al neću pametovat, jer nisam kemičar niti kozmetičar. Nisam čak niti amater. 
Samo ću reći kako mi se lice oporavlja nakon prestanka korištenja LRP Hydreane. Lice mi se čak manje masti, obrazi su se "izravnali", a crvenilo je skoro pa nestalo. Koža je isušena iako i dalje masna, a komedoni su nažalost još uvijek tu, ali ne u tolikoj mjeri.

A krema kao takva je eto, krema. Bijela, korozivna. U tubici od 30ml. Bezveze je. Malo i smrducka, sintetički. I poklopac od tubice se nakon nekog vremena počeo teško zatvarati. I tako. Maže se na lice. Hidratizira i ostavlja opekline i zatvara pore.


Ova krema bi mogla proći kod izrazito NEosjetljive kože, recimo na jako zadebljanim petama bi bila odlična. Također, razina hidratacije koju pruža i nije zavidna. Ne bih ju nikome preporučila, već bih sve prijateljski savjetovala da je zaobiđu u najširem luku, i potraže neki prirodniji i brižnije formuliran proizvod. Za nas masne i sjajne preporučam Miyu i njenu Aqua C vodicu. Dva deca koštaju 60kn. Ne samo da će vam koža biti zahvalna, nego ćete poticati domaće male proizvođače koji rade krasne i kvalitetne stvari.

Fuj LRP, sram vas bilo.
Ako vas nakon ovog svega ipak zanima, popis sastojaka pogledajte OVĐEN

1 komentar:

  1. Kremu sam namjeravala kupiti pa sam tako naišla na ovu recenziju tražeći iskustva korisnika po internetu. Sad ju definitivno nemam namjeru kupiti :O :O I hvala ti na napisanom postu :)
    Samo da napomenem, to što krema sadrži natrijev hidroksid je vjerojatno jer on služi kao regulator pH vrijednosti i vjerojatno je sadržan u malim količinama tako da te njegovo prisustvo ne treba ni najmanje zabrinjavati ;)

    OdgovoriIzbriši