subota, 29. ožujka 2014.

Kozmetika od magarećeg mlijeka? (New in #3 - addendum)


Eto, samo ukratko da nadopunim ovaj zadnji new in post, pošto mi je glupo čekat par mjeseci da spomenem ovaj dragulj na kojeg smo danas nabasali na Mediteranskom sajmu u Dubrovniku.

Dakle, to su redom - sapun od magarećeg mlijeka, tonik za lice s magarećim mlijekom, čokoladni balzam za usne, i dva mini pakiranja - melem i noćna krema na bazi magarećeg mlijeka i shea maslaca. Svi proizvodi su ručno rađeni, od prirodnih sastojaka (spomenuto magareće mlijeko, shea maslac, kokosovo ulje, kakao masa, maslinovo ulje, kamilica, trputac, čičak...), bez aditiva, sitetskih mirisa, parabena, parafina, ftalata, i njima sličnih.

Ja sam naprosto ODUŠEVLJENA.

Više o svemu uskoro, pa... Stay tuned!
U međuvremenu posjetite ove divne ljude na www.magare.hr i dajte im malo ljubavi nekim lajkom na fejsu ;)

4 komentara:

  1. Divno!!!obozavam prirodnu kozmetiku!Bas sam isla na njihovu stranicu ali nigdje ne vidim taj tonik?Cim prije nabaci prve dojmove:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Objašnjavali su mi da je tonik novi u ponudi i da su ga testirali na tinejdžerima i da je odličan protiv akni. Valjda ga zato još nema na sajtu. Ma cijeli taj sajam je zapravo sprdnja - lik reže pršut, pored njega štand s kozmetikom, na koji se nastavljaju pčelar, lik s kobasicama, handmade nakit, žena koja reže sir, i kiropraktičar poslije nje. Magarcima sam krenula jer mi je bilo ono "wtf", a ispalo je da ih muž poznaje iz mlađih dana, pa smo se raspričali. Užasno su simpa i super mi je ta cijela njihova priča s farmom magaraca. Ovi njihovi proizvodi su mi totalna egzotika u tom moru propolisa, lavande i pilinga od soli koji se uglavnom nude na takvim događanjima. Evo ti odma mogu reć da su kremice jaaako bogate, nemaju skoro nikakav miris, prilično se brzo upijaju, i ne maste kožu previše :D

      Izbriši
  2. Baš bih voljela isprobati njihovu kozmetiku. Mene isto zanima recenzija tonika! Pozdrav iz Baranje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Posto si mi pisala na mom blogu o proizvodima od magarećeg mlijeka odmah sam pocela mini istragu koja me dovela pravo do tebe, hehe :) ako ne uspijem da nađem u Bosni, bar znam da ima kod vas, volim Balkan jer je tako mali :D

    OdgovoriIzbriši