ponedjeljak, 24. ožujka 2014.

FOTD #2 - peaches!



Zadnjih dana mi miško pajki po sat i po u komadu, pa se stignem malo lickati.

Vidim da se buđenjem proljeća puno blogerica okreće breskvastim nijansama. Ni ja nisam iznimka. Doduše, ovo uopće nije moj karakterističan look, ne znam u što se pretvaram. Uvijek sam se smatrala gotičarkom, ali počinjem upotrebljavati riječ "bronzer" i pustila sam obrve i kosa mi je u natural nijansi (nije magenta ili modra)... Izgleda da opet imam krizu identiteta :D

Htjela sam staviti u funkciju ELFov Studio Blush u nijansi Candid Coral, koji mi je prekrasan jer je tako lijep i blag i mekan i decentan i ima krasan zlaćani shimmer u sebi, ali je jako svijetao, nježan i slabo primjetan na mojem tenu (iako je relativno pigmentiran), pa sam se odlučila držati njegovog toplog breskvasto-zlaćanog tona. I tako je na kapcima završio breskvasti Art Deco duoton koji je nevjerovatno sličnog finiša, a na usnama Flormar ruž za koji sam mislila da ga nikad neću stavit na sebe. Ispada da je ruž pandan spomenutom rumenilu, a bome ni sjenilu nije daleko.

Matirala sam se MUA puderom u kamenu za koji sam mislila da je pretaman, ali se ispostavilo da nije ako ga se umjereno nanese kabukijem.

Malo sam se i zaigrala s ELF mineralnim puderom, koji je mnooogo tamniji od mene, pa sam ga pokušala iskoristiti kao blagi mat bronzer za konturiranje. Pošto nisam baš stručnjak, nakraju sam se "zaprljala" umjesto "konturirala" al dobro.





0 komentari:

Objavi komentar