petak, 14. veljače 2014.

Shitlist #1 - totalni promašaji


















Zadnjih dana sam depresivno-frustrirana; južina me baca na sve strane, posao se gomila, u igri je i PMS, a dragocjeno vrijeme curi između slaganja kockica i radnih noćnih smjena. Kao rezultat svega navedenog - evo jednog grumpy posta i prigodne ružne slike sljedećih proizvoda.


Essence Vintage District LE Gel Liner - 02 get arty

Nisam imala velika očekivanja. Nisam imala nikakva očekivanja. Očekivala sam barem sivu boju. Ali to uopće nije ta boja. Možda mi jednostavno ne leži, možda imam problema s vidom, možda mi je osvjetljenje totalno krivo, možda sam jednostavno blesava, al ovo je colorception. U lončiću izgleda sivo, ali na koži izgleda neon-cijan s primjesama vojničke maslinasto-zelene. Uz to ga je nemoguće ravnomjerno nanjeti, a suši se u maniri kornjačine kože.


La Roche Posay Hydreane Legere hidratantna krema

Ovo je razočaranje godine. Iako sam (bila) vjerna LRP proizvodima (micelarna, cicaplast...) ovo mi je napravilo očajne probleme na licu u kombinaciji s Garnier BB kremom za masnu i mješovitu kožu. A kupila sam je nakon minimalno 5 testera. Moja teorija je da su testeri bolji i koncentriraniji od full size proizvoda, što se u ovom slučaju pokazalo točnim. Iako bi ova krema trebala biti prilagođena za osjetljivu kožu (a moja to baš i nije) svakakve grozote su mi poiskakale po obrazima. Nisu to akne, nisu to miteseri, nego baš iritacije. Struktura kože mi se promjenila, blago zacrvenila i bila je nekako zadebljana. Kao, natečena, ali samo površinski. Pore su se povećale, i lice me je cijelo blago peckalo. Sve u svemu, nisam zadovoljna. Pola ostaje nepotrošeno, možda je iscijedim po nogama sljedeći put nakon depilacije.


ELF Eyes Lips Face lakovi za nokte - Rosy Raisin, Chocolate, Plum, Fire Coral

Bili su na sniženju, za 10tak kuna, ali rađe da sam kupila neki pošten lak za 40, nego ova tri skupa zajedno. Četkice su koma, jedino Fire Coral ima malo širu koja je upotrebljiva. Boje jesu lijepe, pogotovo Rosy Raisin i Plum. Chocolate je zato prilično "kakasta", i nema baš puno veze s čokoladom. Fire Coral je korektna nijansa koraljno-rozo-narančaste i krasna je, iako mrvicu kreštava za moj ukus. Ono zbog čega ludim s ovim lakovima jest vrijeme sušenja. Očajno se sporo suše, bez obzira na bazni lak, nadlak, kapi za sušenje... Ništa ne pomaže. A potrebna su minimalno 2 sloja da izgledaju ujednačeno na noktima. A još kad počnu pucat i ljuštit se sutra ujutro... Totalni promašaj.


Nutra Nail Green Tea Nail, Cuticle & Fingertip Creme

Nemojte ovo naručivati s iHerb-a. Jednostavno SMRDI. I to jako. Nadala sam se da će ispariti ili da ću se naviknuti, međutim to se ne događa jer ovo i dalje SMRDI. Poput zaboravljenog užeglog ulja, pomješanog s plijesni iz neke stare špajze. A osjeti se i ona nimalo ugodna karakteristična nota čajevca. Plus toga, uz najbolju volju i začepljen nos - nisam uvidjela nikakvo poboljšanje na prstićima, što pripisujem nedovoljnoj količini njegujućih ulja u sastavu (osobna procjena), jer je jako gelast i fluidan. Ne doima se bogato, kao neka ulja koja se nude u te svrhe (Art Deco ili Eveline). Smrdljivi promašaj.




Essence Night Club Glamour To Go Palette - 04 already midnight

Užasno slabo pigmentirana sjenila, truse se nenormalno, ne blendaju se nikako. Na kapcima ostaju flekavo, shimmer i sitni glitter ispada na sve strane, bez obzira na bazu. Boje su istinabog krasne, pa sam ih depotirala i sad čame s ostalim neupotrebljivcima u limenoj kutijici do momenta kad ih odlučim ubaciti u neki lak za nokte. Slike nema. Ne zaslužuju sliku.


L'Oreal hipoalergena micelarna otopina

Micelarna ko micelarna. Vodica koja skida šminku. Ali ove treba pola litre za skidanje malo jače pigmentirane maskare. Bočica i dizajn su fino elegantni i lijepo izgledaju u kupaoni, ali iskreno, ne isplati se. Brzo se troši, razlijeva se na sve strane dok pokušavam blazinicu namočiti njome, ni miris mi nije preblizak srcu, a uz to je i ljepljiva i ne mogu bez umivanja nakon nje. Slike nema jer sam je ljuta zafitiljila u smeće nakon zadnjih par kapi. Good riddance. Bourjois micelarna je puno bolji izbor za tu lovu, a Corine de Farme još bolji.

Sve u svemu...







0 komentari:

Objavi komentar