srijeda, 12. veljače 2014.

New in #1



















Nakupovano u zadnjih 2 tjedna. Obzirom da sam si zabranila kupovanje kozmetike (osim blazinica, acetona, WC papira i uložaka) cijeli prvi mjesec, dala sam si malo oduška, a tu je i mini Essence haul. Volim isprobavati nove boje, a ne da mi se trošiti pola mjesečnih primanja na high end kozmetiku, kad ionako ne izlazim van in kuće, osim na pokoji sastanak od sat-dva, popodnevnu šetnjicu s malim i subotnju jutarnju kavu s mužem. Ne provodim 8 sati negdje u uredu, pa mi šminka ni ne treba biti super dugotrajna, jer uglavnom radim po noći uz šalicu kave dok svi spavaju, bez šminke na licu.


Ah. Lagodni život nas freelancera u pidžamama. *LOVE MY JOB*


Neću biti baš precizna u imenovanju, ovo su ionako samo mini-pregledi i prvotni osobni dojmovi. 


Pa krenimo redom.





























Preparativna kozmetika ilitiga mackalice i čistilice

- Corine de Farme micelarna - Ovo je do za sada najbolji omjer cijene i kvalitete što se micelarne tiče. Učinkovito uklanja šminku, jako je blaga, nema oduran miris i nije ljepljiva. Pumpica je fail za doziranje, al za sada - super zadovoljna.
- Balea young dezić - iako sam osjetljiva na Baleine i Babylove stvari (koža mi poljubičasti), dezići mi (još uvijek) ne rade probleme i totalno sam im vjerna. Uz to, obožavam mini pakiranja proizvoda - brzo se potroše pa "moram" kupiti novi, super su za nosit u torbi (pogotovo dezić), i tako lijepo kompaktno i zgusnuto izgledaju, da je to milina. Ovaj je baš simpatičan slatko-čokoladni-willy-wonka miris, možda malo sintetičan, ali sve u svemu, ja zadovoljna.
- La Roche Posay mlijeko za čišćenje lica testeri - dobih u apoteci, ne znam što ću s ovime. Mrzim mlijeka i losione za skidanje šminke/čišćenje lica. Ja sam masna. Meni to ne treba. Vjerovatno će ić neki challenge "idem potrošit sve testere" ili "čistim ladice, ovo sam našla".
- Vichy Aqualia Thermal dnevna njega - probala jedan, nije loš. Potrošila sam isto ovoliko noćnih njega iz iste linije, i ta noćna mi baš jako jako paše. Ova dnevna je još rjeđe teksture, još je fluidnija i skroz prozirna, ali malo alkoholna i ljepljiva. Trebam još vremena da odlučim jesam li zadovoljna.
- La Roche Posay Hydraphase Legere - sa sumnjom gledam ove testere i nisam sigurna isplati li se riskirati. Nakon katastrofe sa Hydreane, bojim se išta njihovo stavit na lice.
- Domaća nevenova mast, na domaćoj svinjskoj masti. Proizvela moja svekrva. Izgleda fakat gadno, al dušu je dalo za ruke nakon bure i pranja suđa, zanoktice, grube laktove, ogrebotine, itd, itd. Pravi narodni lijek. Čisto zlato.
- Kokosovo ulje za kuhanje - zaboli me, ja ću ga mazat po rukama i nogama. Svašta sam dobroga pročitala po netu, a moja bedra i nadlaktice su u koma stanju zbog takozvane "keratoze pilaris". O tom nekom drugom prilikom. 





















Dekorativna kozmetika ilitiga šminkica

- Essence oštrilo/šiljilo - pola olovaka mi je super tupo, a šiljila s radnog stola su puna ugljena i bojica i ne dolazi u obzir da ih premještam u neseser. Tako da mi ovo fakat treba.
- Alverde sjenilo - Ovo je korektno, pomalo truseće shimmersjenilo. I to je okej. Ovo je inače za mamu. Ja čekam svoje matove iz Flormara. 
- Alverde sjajilo - ovo je super sjajilo i blizu je ultimativne narančaste boje koju tražim. Uzela sam ga nakon što mi je teta promotorica pokušala podvaliti nekakav oduran breskvasto-koraljni shimmer od Maybellinea. Nakon što sam joj pobjegla, naišla sam na ovo. Nema ni trunke shimmera. Još da nema taj Alverde zeleni-čaj/čaj-za-čišćenje okus, bilo bi super.
- Alverde maskara Aubergine - totalni promašaj. Nadala sam se tamnijoj, dubljoj nijansi. Inače sama maskara nije baš jako grozna, netko sa svjetlijim tenom bi imao puno više koristi od nje. Iskoristiva je doduše kad želim baš jako jako JAKO prirodan look. Malo produlji trepke i da im malo volumena, ali sve u svemu NISAM ZADOVOLJNA. Ne znam kakvi su njihovi patlidžani, al moji nisu ove boje. 
- Avon sjenilo u prahu - ovo dobih od (googla)... zaove? What? To se tako kaže u nas? Uglavnom, od muževe sestre. Lijepa nježna ljubičasta, čudne teksture i hladnog feelinga na koži, bogato pigmentirana i ne jako shimmerasta. Reći ću to još sto puta - mrzim shimmere. Ima fora nekakav spužvasti aplikator. Zadovoljna sam. Hvala zaovo!
- Essence set za obrve (tamniji) - pakiranje je GRRROZNO. Užasno nepraktično, nespretno i ne služi svrsi. Otvara se sa strane, i morate izvući sve iz kutijice da bi došli do potrebnih alata. Pritom vam poispadaju i šablone, i kistić i samo sjenilo, koje se nalazi na tankoj plastičici. Inače moje obrve su divne. Ima ih na sve strane, ima ih dovoljno, ponekad i previše. I drago mi je da sam se na vrijeme opametila i prestala ih čupat ko glupača. I zapravo mi ne treba ništa za obrve. Ovime ih samo želim mrvicu popuniti da izgledau kompaktnije. Sjenila se istinabog malo truskaju, ali totalno su upotrebljiva za amatera poput mene.
- Essence all about matt primer - ovo obećava. 20 ml nije puno, ali nije skupo. Ja sam totalni pobornik jeftine kozmetike sve dok ne izaziva probleme po licu. 
- Essence lip liners - nekidan sam skužila da nemam NITI JEDNU OLOVKU ZA USTA. I odlučila to promjeniti. Na kraju sam pokupovala sve nijanse koje sam našla, jer su, em su 9 kn svaka, em nemam nijednu. Zbilja ne trebam kvalitetniji lip liner. Ovi su čist oke za isprobavanje i "učenje" o šminkanju, a ako izdrže kavu i/ili sastanak, onda im svaka čast.
- Essence tuš u flomasteru - mrzim tuševe u bočicama. Mogu ja to sve nanjet lijepo, korektno, imam ruku i precizna sam i sve, al brate mili, meni je to tlaka. Tako da preferiram ove flomastere. Ovaj je zgodan jer ima dva kraja - tanji fine-liner, i deblji marker-style dio. Imala sam i prije Essenceove flomastere za oka, i super su mi.




















Lakovi za nokte ilitiga muko moja hoćeš li se ti više osušit?

Essence (163 hey nude! / 109 off to miami! / 128 let's get lost / 147 miss universe / 129 the boy next door / 16 cool breeze / Gel look top coat)
- Dotični su bili na sniženju (po 9,90 kn) pa sam si ih utrpala u košaricu. Nek se nađe. Volim te njihove široke četkice. Ova plava "boy next door" ili kako je ja volim zvati "tardis bleu" je divna. I začudo, samo jedan sloj je potreban za potpuno prekrivanje. Ti lakovi su ionako lutrija. Ili su pregenijalni, ili su koma. Koma je "in the nude", koji je krasan kao koncept, ali je očaj živi u usporedbi s drugim pjeskićem koji posjedujem (156 me&my lover). Puca, lomi se i krha. "Miss universe" je također SMEĆE, trebaju barem 3 sloja za potpunu prekrivnost, ali se može kombinirati s tamnijim nijansama kao sjajan top-coat. 

Eveline (miniMAX 758 i 8in1 Total Action Nail Conditioner)

- jedan regenerator (koji još mora dokazat svoju učinkovitost, same pohvale čujem za njega) i jedan lakić (koji je btw, totalni promašaj. Može on bit "sheer" koliko god oće, ali jednostavno ne valja. Simpatična priča, naime, teta ga nije skenirala na blagajni u Kozmu. Gledam ja račun, nema laka, a lak u vrećici. Tako da, hvala teta!)

Evo i malo swatcheva na mojoj dlakavoj ruci:





















Ovo je bio totalni dm haul. I još poneka sitnica. Čekam još paket sa Dr. Organic proizvodima i jedan E.l.f. paket, pa možda bude još jedan ovakav post još ovaj mjesec. A dok sam pisala ovaj post, stigla mi je i narudžba sa Diva kozmetike, sa 4 ruža i 3 mat sjenila od Flormara.


Bacam se stoga na isprobavanje, a možda me neki od spomenutih potakne i na recenziju.


Odoh si sad dolit kave i poslat pripreme u tiskaru. Jej.

0 komentari:

Objavi komentar