četvrtak, 6. veljače 2014.

Art Deco Skin Perfecting BB cream - recenzija

Obzirom da sam odlučila, eto, imati beauty blog, mogla bih i početi s objavljivanjem i nekakvog sadržaja, zar ne? Pa iskoristimo stoga ovu mirnu večer dok mali spava, uz blagotvorne zvuke mog usnulog muža koji hrče na kauču.

BB krema. Što god da ona bila. Tonirana krema, polu-puder, nešto sasvim drugo - koncept mi se sviđa - a to je multifunkcionalnost. Sve u 1. I njega, i hidratacija, zaštita, podloga, prekrivanje... A ova BB krema je ni manje ni više nego 8 u 1.

Imala sam Garnierovu BB kremu (tko nije?), onu duguljastu, za nas malo masnije. Onu koja smrdi po alkoholu. I bila sam zadovoljna s njome. Prvih dvadesetak korištenja. A onda sam shvatila da je upravo ona zaslužna za nered po mom licu. Neću raditi zasebnu recenziju te kreme jer je ne zaslužuje. Osim što mi je ubila boga u obrazima (crvenilo, pore šire nego ikada, suhoća površinskog sloja shodno tome i perutanje, bubuljice tj. prištići koji nisu aknasti ni miteserasti, svrbež nakon skidanja šminke, itd.) čelo bi mi prosijalo u roku pola sata. Al dobro. Ti dani su iza nas.

U međuvremenu sam boravila oko Zagreba, pa sam posjetila Mueller (City centar istok) - prvo ujutro. Tad su me raspizdile. Prva teta - em nema testera, em BB kreme vam nisu za masnu kožu, em ova vam je super, itd. Oću je otpilit, a ona mi pozove drugu, apatičnu tetu bez imalo volje za životom, koja me dovede do Max Factor odjeljka, pokaže prstom prema CC kremama i kaže da je to sve što imaju od tog tipa proizvoda. Tako da sam - umjesto da spiskam 300-400 kn na kozmetiku - bijesna izašla van. I cijeli dan sam bila ljuta jer nisam potrošila te pare.

A onda sam se vratila popodne, i nakon premišljanja i odluka kupila Art deco Skin perfecting BB kremu. I nekakvu paleticu sjenila. I Garnierov BB korektor u roll-on tubici. I 10 kila igračaka. No dobro. 


Ljubitelj sam Art Deco proizvoda, ali mislim da je to više emocionalno, jer se veže uz povijesno-umjetnički period koji mi je stilski jako drag. I cijeli štih brenda, logotip, ambalaža... Sve mi je to nekako super. I malo sam čitala po netu, ali nisam uspjela naći baš puno recenzija ove kremice.





Ovo kažu oni: "Lagani 8 u 1 tonirani hidratantni beauty balm za savršeni ten. Kombinira hidratantne sastojke poput hijaluronske kiseline i squalana ® sa zaštitom od sunca. Vitalizira kožu te je optimalno njeguje. Zaštitni faktor 15 štiti kožu i daruje mladenački izgled. Idealan za osjetljivu kožu. Sadrži hranjive minerale te vitamine A i E. Ne sadrži mirise, parabene ni talk."

Tubica/bočica je divna. Nije baš praktična jer će biti teško vidjeti kad je pri kraju, ali je krasna za u kupaonu. Elegantna i profinjena, a istovremeno robusna i nezgrapna zbog tih kockastih proporcija. Baš u art deco stilu. Ono što mi je malo "hnje" je boja ovog bež dijela. Zbilja su mogli zamiješati malo topliju nijansu, jer ovako očekujete da iscuri kremica upravo te mrtvačke boje.

Tekstura je malo gušća od Garnierove (koja je prilično rijetka), i dosta je vodenasta. Nije masna niti malo. Nekako je svježa. Suši se ne baš sporo, ali ne prebrzo, tako da imate vremena je pošteno utrljati u lice. I baš to treba raditi s njome. Utrljavati prstima, kao da mažete dnevnu kremu ili čime se već... mažete. 

Inače postoje dvije nijanse, svjetlija broj 3 i tamnija broj 6. Ja sam naravno, ova tamnija.

Prilično je žućkasta, čak žuća od Garnierove, što je zapravo skroz OK, ako ste žutog podtona i tu i tamo neku kapilaricu ili crvenkasti komad koji želite izjednačiti s ostatkom.  Jer prekrivanje je prilično slabo, pa se ta žuta rasporedi u tankom sloju. Što je isto okej ako vam je ten manje više okej. Meni recimo jest. Valjda. Neznam. Nemam nikoga s kredibilitetom da mi to može potvrditi.

Zapravo imam love-hate odnos s ovom kremicom.

Ispočetka sam je mrzila jer ju je bilo užasno teško nanijeti ravnomjerno. Zavlačila bi mi se u suhe djelove (koju je Garnierova krema prethodno isušila), pa bi imala žute fleke po licu. Ali s vremenom smo se sprijateljile i nekako sad bolje sjeda na kožu - što zbog rješavanja problema sa suhoćom pojedinih djelova, što s adekvatnom podlogom tj. BEZ podloge. Prije bih uvijek stavljala dnevnu kremu (La Roche Posay Hydreane Legere koja je polovično zaslužna za očaj na mom licu - za ne povjerovat, ili Afroditin Oil control serum koji je btw. odličan, ali za ovu BB kremu čak previše matira i onda se koža doima suhom).

Sad sam naučila lekciju, i odmah nakon umivanja golom vodom ili blagim gelom ide Art Deco Skin Perfecting BB krema. Mogli su to ime malo skratit.

Što se prosijavanja tiče kod nas masnih, to zbilja ovisi o vremenskim prilikama i raspoloženju kože, moja je načelno masna, ali naginje na mješovitu. Uz malo nekog pudera za matiranje izdrži i do 5-6 sati. Što je odlično. (trenutačno koristim Essence All About Matte, i prilično sam zadovoljna i ne pada mi na pamet trošiti više novaca na takvo nešto)

I da. Što primjećujem nakon 10tak dana bez podloge samo s BB kremom? Poboljšanje. Ova kremica zbilja njeguje. Zaista poboljšava izgled kože. Nema začepljenih pora, nema bubuljica, nema svrbeža ni nelagode. Moja koža nije najosjetljivija na svijetu, ali tu i tamo se dogodi da me neki proizvod totalno uništi. Prije sam mogla lice mazati domestosom, ništa mi se ne bi dogodilo, ali nakon trudnoće me je svašta počelo smetati. Obzirom da je to bilo prilično nedavno (prije godinu i pol, hvala lijepo), još uvijek sam u fazi testiranja i ne znam koji sastojak/sastojci mi točko smeta/ju.

Nego, amo nazad na kremicu. Ono što me najviše ljuti jest činjenica da ako padne kiša dok se šetate s njome na licu, postoji mogućnost da se rastopi. To je negativna strane te oil-free formule. Valjda. Ono, kap vode na nos padne, i nema više kreme. I skida se kroz dan.

Suma sumarum:
Kremica inače košta cca 142 kn. Što nije baš malo, ali dugo traje i mislim da je dobra investicija. Za sada ne mislim kupovati zalihe, jer vjerujem da na svijetu postoji bolja BB krema od spomenute.

The good stuff:
- dobra je za kožu - ne iritira, ne masti, ne isušuje, njeguje, nema parabena, talka, mirisa ni ulja

- ima čist oke SPF 15
- koža fakat izgleda bolje nego bez nje

The bad stuff:
- teško ju je ravnomjerno nanijeti
- nakuplja se na suhim djelovima lica
- kad pada kiša skida se s lica
- možda je malo skuplja nego što bi trebala biti

Ona kojoj se koža brzo zamasti i kojoj se ne da prtljati i mackati s kremicama i kojoj je koža u manje-više okej stanju, bit će zadovoljna s ovom kremom.

Popis sastojaka možete pogledati na linku ispod:
http://cosdna.com/eng/cosmetic_05e6108212.html






0 komentari:

Objavi komentar